Модуль8
Поділилиcя
прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї
з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували
те, як самі проводимо оцінювання;
• Доопрацювали
плани оцінювання;
• Створили форми
для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та
оцінили приклади учнівських робіт;
• Внесли зміни до
Плану вивчення теми;
Модуль9
Обговорили
створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорили, як
допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізували
шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили форму
оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створили
інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створили навчальні
матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесли зміни в
План вивчення теми;
• Критично оцінили,
чого навчилися.
Модуль10
Обговорилите, як
можна використовувати різні техніки постановки
запитань;
• Створили
презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для
того, щоб
підтримати навчання, що будується навколо навчальних
потреб учнів;
• Створили план
впровадження теми;
• Створили документ для фасилітації;
• Обговорили,
чому навчилися;
• Визначилиь
наявність усіх складових свого Портфоліо;
• Знайшли
Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Немає коментарів:
Дописати коментар