пʼятниця, 1 березня 2013 р.

01.03.2013


Модуль8
Поділилиcя прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як самі проводимо оцінювання;
• Доопрацювали плани оцінювання;
• Створили форми для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
• Внесли зміни до Плану вивчення теми;

Модуль9
Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесли зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінили, чого навчилися.

Модуль10
Обговорилите, як можна використовувати різні техніки постановки
запитань;
• Створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для
того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних
потреб учнів;
• Створили план впровадження теми;
• Створили  документ для фасилітації;
• Обговорили, чому навчилися;
• Визначилиь наявність усіх складових свого Портфоліо;
• Знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Немає коментарів:

Дописати коментар